La clientela és el centre de l’ecommerce

///La clientela és el centre de l’ecommerce
La clientela és el centre de l’ecommerce 2018-10-18T10:38:04+00:00

La clientela és el centre de l’ecommerce

Per a una comunicació efectiva el client ha de ser el centre del teu ecommerce, però no tothom és igual.

Vols més vendes? Necessites saber com fidelitzar la clientela? Vols conèixer quin és el retorn de les teves campanyes de publicitat?
En aquest seminari t’explicarem més sobre les metodologies per a aconseguir-ho, així com també exemples per a aplicar-los a la teva botiga online.

Ponent

Marta Soler

 

L’Enginyeria de Telecomunicacions va ser la base amb que es va iniciar en el disseny web i el màrqueting digital en els primerencs 90s.
Fundadora de l’empresa INTERDIGITAL.es, fascinada pel potencial de comunicació de la xarxa, la va portar a especialitzar-se en Conversió i Màrqueting Automation per digitalitzar i optimitzar el Customer Journey a través dels recursos en línia de les empreses.
 
Li encanten els reptes de cada nou projecte, amb el seu enfocament, el seu mercat, les seves peculiaritats i els girs que aporta el canal d’internet.

Informació de la sessió

  • Biblioteca Francesc Balagué , Sant Jaume d’Enveja

  • Dijous 25 d’octubre de 2018

  • 16:00h a les 20:00h
Inscriu-te
Torna als seminaris
Aneu a la barra d'eines