Estratègies de PPC per a comerç electrònic

///Estratègies de PPC per a comerç electrònic
Estratègies de PPC per a comerç electrònic 2018-05-31T11:57:03+00:00

Estratègies de PPC per a comerç electrònic

Estratègies de PPC per a comerç electrònic

Google Adwords és una de les eines més potents per a donar a conèixer els nostres productes i aconseguir vendes. I si parlem de comerç electrònic, shopping i remàrqueting son les seves funcionalitats clau.
Amb aquest seminari coneixerem el funcionament de Google Adwords i Google Shopping juntament amb trucs i consells que ens ajudaran a treure’n el màxim rendiment.

Ponent

Arcadi Mayor

Arcadi és consultor de màrqueting digital i analítica web a empatica.net, amb més de 18 anys d’experiència en negocis digitals. Màster en Technology in Business per la Universitat Ramon Llull, Programa superior de Màrqueting digital i comerç electrònic per la EAE Business School i cursant el grau de Màrqueting i estudis de mercat a la UOC. Va començar com a desenvolupador web l’any 1999 i ha participat en la creació i el creixement de centenars de projectes digitals, des de petits negocis a nivell local fins a grans empreses com GoodYear, Ferrero, o ecommerces amb milions d’euros de facturació.
Formador i ponent, és director de la jornada internetiempresa.com des de 2010.

Informació de la sessió

  • Institut Manuel Sales i Ferré, Ulldecona

  • Dijous 31 de maig de 2018

  • 16:00h a les 20:00h
Inscriu-te
Torna als seminaris
Aneu a la barra d'eines